20 Aralık 2011 Salı

200 POUNDS BEAUTY - EH İŞTE

 
nasıl başlasam bilemiyorum valla :) aslında güzel bir romantik komedi tarzı bir film ama öyle aman aman izlenesi birşey değil bazı sahnelerinde ne yalan söyliyim çok güldüm ama senaryo biraz saçma geldi bana yaa ne biliyim bi kız nasıl  bu kadar şişmanken böylesine güzel bir fiziğe sahip olur insanın hiç mi derisi filan sarkmaz yaa :) ben biraz takıldım kaldım tamam esnetik oldu orasını anladım da hiç mi bi ameliyat izi filan olmaz . bunların yanı sıra çok kötü filmdi dersem yalan söylemiş olurum . ayyy nerelerden nerelere çektim konuyu yaa ordan girdim burdan girdim başka şeylerden bahsetmeye başladım neyse ben konuya gireyim



***
arkadaşlar izleyeli çok uzun zaman olduğu için isimleri hatırlamıyorum o yüzden isim kullanmadan anlatmaya çalışacağım . şimdi bizim bu tombiş kızımızın sesi çok güzel ama görüntüsü kötü olduğu için 2. kızın yerine arkadan şarkı söylüyor . oğlanda bizim 2. kızın menajeri gibi birşeydi sonra birgün bunlar ikisi tuvalette tombiş kız hakkında kötü konuşurken tombiş kız ayrıca menajerde aşık çok üzülür ve ertesi gün hemen ortadan yok olur aradan 2 sene mi ne geçer ve estetik yaptırmış süper güzel incecik biri olarak karşımıza gelir özellikle bu zayıf olduktan sonra gezerken herkes dönüp bizim kıza bakması filan çok güzeldi tabi hemen eski işine girer tabi adını filan değiştirerek bizim oğlan bu kızı beğenmezken resmen arkasından ayrılmaz artık sonra bu kızın sesinin de çok güzel olduğunu fark eder ve ikinci kız yerine buna albüm yapmak için bir konser ayarlar sonra kızımız ünlü olur ve bunun gerçek kimliği açığa çıkar tabi ondan sonra bi duygusal sahne herkes bu kızın arkasında olur ve çok ünlü biri olur



****
valla son u bizim kore filmlerinde ve dizilerinde alışık olmadığımız türden bitti resmen her şey tersine dönmüş gibiydi oğlan kızın peşinden koşuyordu kız da buna yüz vermiyordu :))

dizide sevmediğim özellikse
- dizinin dış güzellikle ilgili olmasıydı . bir insan kiloluydu ünlü olamaz mı yada bir insanı güzelliğinde göre mi seviyoruz biz çok saçma .




kızın bu sahnede söylediği şarkıyı herhalde 100 kere dinlemişimdir çok güzeldi :))



soldaki hali filmin ilk 10 dakikası filan görüyoruz sonra bi evrim geçeriyor sağdaki haline geliyor :)


                                                                       bu fotoğrafa da bayıldım çok güzel olmuş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder