16 Ocak 2012 Pazartesi

PARADİSE KİSS - cennet öpücüğü

Animeden uyarlanan bir japon filmi...
PARADİSE KİSS ya nasıl anlatsam bilemedim valla... çok beğendim hiç bir dakikasında sıkılmadım ayrıca çoğu sahnesini
başa sardım sardım izledim özellikle şu george'nin yukari için okula  gelip yukari ile konuşurken birden yukaaariii deyişi beni benden aldı o an bilgisayarın içine girip çocuğa sarılasım geldi o sahneden sonra çocuk benim japon oyuncuları arasında bir umarım oldu resmen çok tatlıydı sanırım 24. dk ' larda o sahne. birde benim dikkatimi bu çocuğun korelileri andırdığı çekti yada bana öyle geliyor :)))

şimdi konudan bahsedelim

Animesinin Konusu: Yukari, sokakta yürürken karşısına, her tarafı piercing yapılmış tanımadığı biri çıkar. Arashi adındaki gençten korkan Yukari, koşarak oradan uzaklaşırken Isabella'ya çarpar. Yukari, Isabella'nın Arashi'nin arkadaşı olduğunu anlayınca ağzından çıkan son söz "Shinigami" olur ve bayılır. Ayıldığında karşısında Miwako'yu görür ve kendisini cennette zanneder ama Isabella ve Arashi'yi görünce cehennemde olduğuna karar verir.
İşin aslı "Yaza Sanat Okulu"nda okuyan 4 genç, bodrum katında ufak bir odada kendi atölyelerini kurmuşlar ve markalarına "Paradise Kiss" adını vermişlerdir. "Paradise Kiss" ekibi, kasım ayında düzenlenecek okul festivalinin moda şovunda kendi giysi ve aksesuarlarını taşıyacak bir manken arıyorlardır. Yukari de tam aradıkları kişidir. Ancak Yukari bu teklife hayır der. Sınavları vermek, derslerinde başarılı olmak daha önemlisi annesini memnun etmek Yukari için önceliklidir. Atölyeden koşarak çıkan Yukari, not defterini düşürür. Grubun lideri George, not defterini götürerek Yukari'yi bir de kendisi ikna etmeye çalışır. George'un karizmasından etkilenen Yukari, George'a fazla dayanamaz ve " Paradise Kiss"in yeni mankeni olur. Bu kararı, onun tüm hayatını etkiler( alıntıdır. )



GEORGE

süper tasarımcımız george biraz değişik bir karaktere sahip ilk bakışta playboy gibi dursa da onunda derinlerinde bununla ilgili bir anısı vardır . kendisi zengindir aynı zamanda da çokk tatlıı :)))
valla film çok güzel beğenmeyenler içinse sırf george için bile izlenir yani . herkes bilir korelilerin çoğu uzun boylu ( yani dizilerde gördüğümüz kadarıyla ) ama japonlarda hem böyle uzun hemde böyle yapılı bir oyuncu bulmak zordur . belki de bu yüzden korelilere benzettim :)) kim bilir...




ISABELLA ( yanlış hatırlamıyorsam)

isabella aslında erkektir ama küçüklüğünden beri kendini hep kız gibi hissetmiştir ..




ARASHİ

yukariyi sokakta takip eden kişidir . ilk başlarda yukariden hoşlanmasa da sonradan sevecektir arkadaş olarak yani...)
alt resimdeki kız ile çocukluktan beri arkadaştırlar ve onu çok sevmektedir .

kusura bakmayın arkadaşlar ismini hatırlayamıyorum

arashi'nin ilk aşkı aynı zamanda kız arkadaşı olur kendileri. biraz saf kalplidir yukira ile iyi anlaşırlar


 

YUKİRA

valla hem japon filmi olcak, hemde başrol oyuncu olcak, hemde çok güzel  olcak ,maşallah valla şimdiye kadar gördüğüm en güzel japon başrol oyuncusuydu . bu arada gerçekte de modelmiş kendisi .



özellikle filmde yer alan kıyafetler sağolsun insanın gözünü doyuruyor hem çok renkli hemde çok güzeller .. izlemeyenler ne dediğimi anlamaya bilir yada neden bu kadar büyütüyor diye bilir ama büyütülmicek gibi değil çok güzeller :D
SPOİL * ama sonunda yine  yaptılar yapacaklarını valla ne o ya hemen kızla oğlan birbirlerine sarıldılar öpüştüler bitti ee sonra ne oldu  bari daha uzun bi final yapsalardı . *

ama finale gelene kadar bu 2 saat nasıl geçti diyor insan . tavsiye ederim :D



atölyeleri pek güzeldi valla bi kız için özellikle


allahım ya bu kızın yerinde olmak isterdim :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder