25 Aralık 2011 Pazar

BEAUTİFUL SPY - GÜZEL AJAN




hem aksiyon hem romantik komedi tarzında bir dizi olmuş aksiyon sahneleri genellikle kızın olduğu sahnelerdi ama dizide bir eksiklik var gibiydi sanki ne biliyim hiç öyle su gibi akıp geçmedi . haa romantik sahnelerini de sevmedim desem yalan söylemiş olurum ama öyle hatırlayacağım bir dizi değildi açıkçası gidişat bakımından normal kore dizileri gibiydi ama aralardaki bazı bölümlere de sinir olmadım değil yani illaki insanın gözüne sokmuşlar resmen . özellikle hala sinir olduğum iki sahne var onlardan bahsedecek olursak ...
 
SPOİLLER

1.si  hangi bölüm olduğunu tam bilmiyorum ama kız ile oğlanın birbirlerini sevdiklerini söyledikten sonraki bölümlerdendi . oğlan kızdan şüphelenmeye başlıyor kimliğini filan araştırıyor dedektifler ile konuşur falan filan derken birden kız oğlanın yatak odasına bir şey için gelir oğlan mutsuz ve dalgın bir şekilde olanları soruyor beni seviyor musun diyor sonrada kız evet diyor oğlan kanıtla o zaman diye kızı kolundan tutup yatağa yatırıyor sonrada kıza beni seviyorsan benimle birlikte olursun diyor kızda mecburen kabul etmek zorunda kalıyor . yaa allahın ne b.ktan bir sahnedir bu yaa bi insan anca bu kadar dar görüşlü olabilir hangi senarist yazdıysa   insan birini seviyor diye illa onunla birlikte mi olmak zorunda hemde o istiyor diye .

2.si  final bölümünde hah tam her şey açığa çıktı olaylar çözüldü bunlar nihayet birbirine kavuşacak derken bir bakıyoruz oda ne kız ile o üst teğmen birden araba kazası geçiriyor araba patlıyor hatta esas oğlan onlara bakıyor ağlıyor filan . sonra aradan 1 yıl geçiyor birden kıza hiç bir şey olmamış bir şekilde sapasağlam geliveriyor . bir bakıyoruz evleniyorlar ...sonra yine bir sürü soru işareti üst teğmenin her yanı yanık ama kızın neden değil ? kız nasıl arabadan çıktı ? 1 yıl boyunca neredeydi ? işte bunlar gibi bir sürü aklımızda soru işaretleri kalıyor

hayır ne gerek vardı o araba kazasına ki kızla oğlan kavuşsunlar aradan bir süre geçsin bunların çocukları filan olsun sonrada bitirin yani .. valla ben bu işten hiç bir şey anlamış değilim anlayan varsa da gelsin lütfen bana açıklasın ....


neyse konudan bahsedeyim bari ***

Güney Kore eğlence sektöründe dünyada önemli bir yere sahiptir. Kuzey Kore hükümeti artık bu konuda bir şeyler yapmaya karar verir ve Güney Kore’ye en ünlü yıldızları Kang Woo (Eric)’i kaçırması için bir ajan gönderir. Han Myung Wol (Han Ye Seul) Kuzey Kore’nin en ünlü ajanlarındandır. Akıllı, uyumlu ve kendini işine adayan biridir, tek zayıflığı ise kontrol edilemeyen merakıdır. Bu zayıflığı kısa zamanda başını belaya sokar. Çok geçmeden , karizmatik super stardan hoşlanmaya başlar. İkisi uluslararası gerçekler, yalanlar ve inkar edilemez bir aşk ortasında kalır.


OYUNCULARA GELECEK OLURSAK


sana kıyak geçiyorum :))

bu saça da bayıldım



Hallyu starı Kang Woo( ERİC MOON)

 kendini beğenmiş burnu havada ilklerde kıza çok kötü davranan sonlarda kıza aşık olan ama bir türlü kavuşamayan  klasik koreli başrol erkek karakteri işte
kendilerini çok severim pek yakışıklı maşallah :)) oyunculuğuna da diyecek sözüm yok hani.
annesi babası o küçükken ölmüş ve babasının katilini bulmak için çok ünlü olmuş herkes tarafından çok beğenilen bir oyuncu ve şarkıcı.



Myung-wol (Han Ye-seul)

yani doğruyu saklamaya hiç gerek yok eric moon la  çok yakışıyorlar bence . ayrıca başrol olarak iyi seçim yapılmış oyunculuğuda gerçekten güzel
karaktere gelecek olursak kendileri babası öldükten sonra ajan olmaya karar vermiş askerlikten başka hiç bir şey bilmeyen güzel ama kadınlığını hiç yaşayamamış biri keskin nişancı .iyi dövüşüyor .



Choi Ryu (Lee Jin-wook)


allahım ya ben bu çocuğa öyle acıdım öyle acıdım ki anlatamam yani dizi boyunca küçük emrah gibi gitti geldi resmen öyle 2. erkler gibi kızımızı bir süre sonra sevmekten vazgeçmedi . yazık kıyamam ben buna ya... yüzbaşı kızımızın komutanı



Joo Ah In (Jang Hee Jin)

büyük babası ile yaşayan ve büyük oteller zincirinin tek varisi kendileri bu yüzden çok şımartılmış ve hep bana hep bana diyor . dizide en nefret ettiğim karakterdi kendileri ama sonlara doğru bizim yüzbaşıyı sevmeye başlaması artık iyi olması filan yine bu nefretimi yatıştırdı . ama bir süre sonra insan buna da acıyor düşünsenizse birini seviyorsunuz o başkasını seviyor sonra başka birine gidiyorsunuz o hayır ben başkasını seviyorum diyor yazık kız kime gitse olmadı ...)


dizi idare eder final ve bazı sahneleri görmezden gelirsek çok güzel aslında izleyin derim birde siz karar verin güzel mi değil mi diye :))) eric moon için bile izlenir yani


allahım ben bu resme bayıldım <3


aşk çizelgemiz...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder