20 Aralık 2011 Salı

CENNET ORMANI



İzlemiş olduğum en iyi romantik dramlardan biriydi. Aşk budur işte dedim izlerken. Japonların aşk filmleri beni pek tatmin etmezdi. Kore yapımlarını bu açıdan daha iyi bulurdum ama bu filmle düşüncemi değiştirdim diyebilirim..film çok güzeldi ben ne yalan söyliyim korelileri japonlara göre daha çok severim hem kendilerini hemde film ve dizilerini japonlar benim için daha sonra gelir ama bu dizi ve bu dizideki oyuncular özellikle kız oyuncu Aoi Miyazaki benim için koreliler kadar değerli . neden bilmiyorum bu filmi izledikten sonra hayata bakış açım değişti nasıl söze başlıcamı nasıl anlatacağımı hiç bilmiyorum hatta neler yazsamda bu diziyi daha güzel anlatsam diye düşünüp düşünüp yazıyorum . filmi izlerken hep normal klasik sonla karşılaşacağımı düşünüyordum ama hiç de düşündüğüm gibi olmadı sizde kendinizi buna alıştırın çünkü böyle ufo görmüş insan gibi kala kalıyorsunuz yani ben öyle kaldım sonunda o kadar göz yaşı döktüm ki allahtan annemler evde yoktu da açıklama yapmak zorunda kalmadım ( bende bi huy vardır başkaları önünde ağlamam ) . yoksa iki saat sorguya çekerlerdi .

spoiller benden uyarması ***


kızımız ile oğlumuz ilk olarak burada karşılaşmıştırlar kızımız karşıya geçmek için el kaldırır bizim oğlan bunu küçük sanır ama aslında ikiside aynı üniversitede okumaktadırlar hatta 1 tanede ortak dersleri vardır .



kızımızın hiç arkadaşı yoktur , oğlumuzda hastalığından dolayı sürekli bir krem kullanmak zorundadır ve kremin koktuğunu düşünmektedir ( aslında korkmamaktadır ) bu yüzden kimseyle arkadaşlık kurmaz hatta sevdiği kızla bile konuşamaz o derece .

bu nedenle ikisinin arkadaşlıkları daha çabuk ilerler ve çok yakın olurlar kızımızın genetik olarak annesinden gelen bir hastalığı vardır büyüme hormonları çalışmamaktadır bu yüzden çok küçük gösterir .oğlumuz doğa fotoğrafları çekmek için kendine yeni bir yer keşfetmiştir ve buradaki doğa fotoğraflarını çekmeye başlar arkasına baktığındaysa bizim kızı görür ve onun kendisini takip ettiğini fark eder ilkte kıssada daha sonra burası ikisinin cennet ormanı olur ..


bir süre böyle devam eder hatta kızımız zorla bu oğlanın evine yerleşir . daha sonra oğlana aşık olmuştur ve süreklide oğlana bunu söyler hatta ''büyüyünce çok güzel olucam ve sen bana aşık olucaksın' ' der . tabi bizim oğlan onu pek ciddiye almaz . aralarında çok güçlü bir gelişir .





bir gün yine ormana gittiklerinde kız ikisinin öpüşürken bir fotoğraflarının olmasını ister oğlandan çocukta kabul eder ve öpüşürler , sonra aniden kız ortadan kaybolur . oğlan eve gider ve bir not bulur kız her şeyini toplayıp başka bir yere gitmiştir ve daha güzel olduktan sonra seni görmeye gelicem gibi bir şey yazıyordur .
tabi oğlan bunlara inanamaz ve sürekli onu arar okula gitmez ,evde hiç birşey yapmaz ,sürekli fotoğrafına bakar ,yani birden bire boşluğa düşmüştür . aradan uzun zaman geçer ama kızdan hala haber yoktur. sonra oğlanın diğer arkadaşları da birer birer giderler .






aradan uzun bir  zaman geçtikten sonra bizim kız tam neresi olduğunu hatırlamıyorum amerika sanırım orada bir fotoğraf sergisi açmıştır ve oğlana da bir davetiye gönderir. tabi bizimki şoklar içinde hemen yola çıkar oraya vardığında eski sevdiği kızla karşılaşır ve şok olur daha sonra eve giderler kız '' bizim kızla çok uzun zaman önce karşılaştıklarını ve ona sergi açmakta yardım ettiğini hatta ev arkadaşı olduklarını'' anlatır . oğlan kız sorduğundaysa başka bir ülkeye gittiğini söyler tabi bizim oğlan hayal kırıklığına uğrar .


daha sonra evin içinde odaları dolaşırken telefon çalar ve kızın babası kızının cenazesi ile ilgili bir şey söyler  ( tabi bende bu sahneden sonra çeşmeler açıldı resmen hüngür hüngür ağladım ) oğlan şok olur . sonra eski sevdiği kı buna onun böyle istediğini hatta sana her ay yollamam için 6 mektup yazdığını söyler . oğlanda nasıl oldu diye sorar kızda '' bir an önce büyümek için sürekli yediği donatları bıraktı ve düzenli yemek yemeğe başladı ve gerçekten de çok güzel bir  kız oldu daha sonra insanlara yardım etti onların resimlerini çekti herkes onu çok seviyordu'' dedi

daha sonra oğlan sergiye gitmek ister ...
kendisi doğa resimleri çekerken kız insanların resimlerini çekmiştir..
ikisinin ilk öpücüklerinin resimleri bile vardır hatta resmin yanında birde notla notta şöyle yazıyordu
HAYATIMDA TEK ÖPÜCÜK.. İÇİNDE GERÇEK AŞK OLAN...

(Kızın Çekmiş Olduğu Galerideki Fotoğraflar)



ve yıllar sonra

buda kızın son hali

- gerçek aşkın ne demek olduğunu anlatan bir filmdi kızın oğlan için yaptığı en büyük fedakarlıktı büyümek
 daha fazla söze gerek yok benim dediklerimi anlamanız için filmi izlemeniz lazım işte bana o zaman hak vereceksiniz...





           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder