18 Aralık 2011 Pazar

FLOWER BOY RAMYUN SHOP - GERÇEKTENDE ÇİÇEK ÇOCUKLAR :)




arkadaşlar bu ilk yazım eğer bir hata yaparsam lütfen maruz görün beni .

diziye gelecek olursak çok güzel bir dizi henüz ben daha 12. bölümü izledim sanırım hala daha korede son bölümleri veriliyor . diziyi izlerken bazı olaylara çok şaşırdım şimdi söylemesem daha iyi bende yoksa spoiller vereceğim :)

KONUYA gelecek olursak yang eun bi öğretmen olmak için sürekli didinip duram ama bir türlü kazanamayan bir(bizim dilimizde) kpss mağduru bir kızcağımız bir gün stajyer olarak bir okulda başlar ve sınıfına gediğinde karşında cha ci sooyu görür o an dünya başına yıkılır resmen ama yapacak bir şeyi yoktur stajını tamamlaması gerekmektedir bir süre sonra dayanamaz ve cha ci soo ya bir tane patlatıverir( en güldüğüm sahneydi )
daha sonra okuldan ayrılmak zorunda kalır ve bütün hayalleri suya düşer resmen :) olaylarda bundan sonra başlar ramen dükkanını açması Choi Kang-hyeok ile tanışması sonra bizim çiçek oğlanların bir araya toplanması filan baya 6 bölümü kaplıya hatta hani ramen filan diyorsunuz artık . bundan sonrasını da size bırakıyorum çok komik bir dizi hatta karakterler için bile izlenir o kadar yani :D

bundan sonrası spoiller içermektedir DİKKAT !!



nam-ı değer cha chi soo

 bizim kızın ilklerde can düşmanı :)
cha chi soo son derece zengin ,yakışıklı ,cool, kızların göz bebeği , ayrıca kızların gönlünü nasıl çalmayı çok iyi biliyor tabi bunların yanı sıra birde lise öğrencisi ve  19 yaşında :)
çiçeklerden biri ,hareketleri o kadar tatlı ki insanın  yerim seni diyesi geliyor




Choi Kang-hyeok

ay ben bu çocuğa bittim hatta bi ara kız keşke bunu seçse dedim acımak değil değişik bir şey ya hareketleri kıskançlıkları filan beni benden aldı resmen hatta şu olup olmadık yerlerde uyuması yok mu gülmekten öldüm . buda 2. erkeğimiz yang eun bi'nin kendi deyimiyle kocası(tabi normalde öyle bir şey yok )
kendi kendini koca olarak adamış biri.


yang eun bi

buda başrol kızımız yang eun bi
yani her zaman ki gibi normal koreli bi kız . ilklerde bu çocuklar buna mı aşık diye bilirsiniz yani ben öyle dedim ama zamanla bölümler ilerledikçe insanın gözüne güzel gelmeye başlıyor yada ilk bölümlerde pasaklıydı sonraları kendini düzelttimi valla fark etmedim ama insanın kanı ısınıyor bu kıza . oyunculuğu
da hiç fena değil hani .


işte bunlarda çiçek çocuklar en soldaki bizim kızın küçük kardeşi gibi çok tatlı( yani hareketleri) cha chi soo ile aynı sınıfta ve araları biraz(değil baya ) bi limoni :)
en sağdaki ise cha chi soo nun arkadaşlarından biri pek tatlı böyle geceleri bir sürü yüzüne kremler sürmeler filan kendine bakmalar tatlı tatlı konuşmalar en soldaki oğlanın üşütecek diye üstünü örtmeler filan pek tatlıydı hani :D

-dizide bir şey gözüme takıldı cha chi soo nun babası pek değişik ya . yani düşünün kocaman şirkette ofisinin tam ortasında kocaman bi küvet içinde yatıyor yanında sekreteri filan geliyor hiç ifadesi değişmiyor bi tepki vermiyor olaylar karşısındaki sakinliği filan öyle pek kore dizlerinde görmediğimiz ebeveyn halleri yani :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder