18 Aralık 2011 Pazar

PROTECT THE BOSS







ALLAHIM BEN BU KADAR ÇABUK BİTEN BİR DİZİ İZLEMEDİM HER HALDE ...

daha önce izlemediğim için çok pişman oldum siz siz olun görür görmez izleyin bence çok güzel tam bana göre ilklerde sevmem diye izlemek istemedim çünkü yarım bırakmaktan hiç hoşlanmam bir diziye başladım mı sonuna kadar izlemem gerek yoksa aklım orada kalıyor bir taraftan da izlerken zaman geçmiyor o yüzden baya bir erteledim ama daha ilk bölümden pişman oldum niye izlemedim ki önceden diye.

Arkadaşlar kusura bakmayın ben konuya bodoslama dalıyorum Cha Ji-heon babasının ısrarlarıyla ( daha doğrusu patlamasıyla) şirkete gelen bir müdürdür geliyor dediysek öğleden sonra işte :) şirkette kimse sevmez Cha Ji-heon da bundan hiç şikayetçi biri değildir . Cha Ji-heon a sekreter bulmaktan bıkmışlardır.Cha Ji-heon onları göndermekten bıkmamıştır bir gün yine sekreteri elinden illallah der ve kaçar daha sonra işe  No Eun-seol alınır . tabi bizim kız diğer ağlak gururundan sevdiğini kaçıran kadınlardan değildir daha doğrusu eli maşalı hatta lisedeyken bir çete üyesiydi . bir süre sonra bizim patron sekretere aşık olur ve tabi bundan sonra sahne 2. kadın ve 2. adamındır ama bu dizide öyle entrikalar 2. kadınla erkek çevirmiyor onların anneleri tarafından çeviriliyor :)

arkadaşlar spoiller ... DİKKAT

                                                                 
                                                          Cha Ji-heon
    ay bu adam öyle şeker öyle şeker ki anlatamam ayrıca çok yakışıklı bu diziyi izledikten sonra kendisinin hayranı oldum çıktım resmen :) bir kore dizisinde ilk defa bir başrol erkek böylesine şapşal hareketli oluyor çok tatlı yaa . resmen koca şirketin ortasında babasından dayak yiyordu hele ne zaman babasıyla birlikte asansöre binse bi şaplak yiyip öyle çıkıyordu hele toplantılardan sonra babasının ortalık yerde kovalaması yok mu çok komikti gülmekten izleyemedim resmen :)
                                                        
                                                çok yakışıyorlar değil mi :))


                                                                                   
                                                         No Eun-seol

işte bizim eli maşalı kızımız No Eun-seol . fotoğraftan da belli zaten öyle değil mi :) çok güzeldi yaa ilk defa başroldeki kızı böylesine güzel giydirmişler valla ne yalan söyliyim nerde bi başrol kız var ona en iğrenç şeyleri giydiriyorlardı . çok güzeldi aşkları ilklerde pek duygularına karşılık veremese de sonradan aşık oldu baya baya :)


                 bu kıyafetine de bittim hani :))

            
 ikinci erkeğimiz ismi akılımda değil valla bu diziyi izleyeli baya oldu

bu normal klasik cool , çalışkan, bir karakterimiz ama zaman zaman delirmeleri Cha Ji-heon ile kavgaları birlikte atışmaları filan çok güzeldi aslında kendisi Cha Ji-heon gibi olmak istiyor onun gibi davranmak onun gibi hiç bir şeyi takmamak istiyor ama annesi bunu doldura doldura balon etmiş oda amcasına karşı kin beslediğinden kendi salamıyor yavrucağız . bu arada gülüşüne bittim söylemeden geçemicem :))



buda 2. kadın rolünde

daha önce parsonel tansede görmüştüm orda çok gıcık bir roldeydi ama burada da 2. kadın olmasına rağmen öyle gıcıklıkları yok hatta yaptığı şeyler çok sevimli dizi boyunca bir türlü duygularına karar verememesi hiç utanmadan sevdiğini söylemesi filan çok tatlıydı sevdim ben bu ablaya ya :)



bu sahneye bayıldığımı söylemeden geçemicem ya çok tatlılar öyle değil mi ama :) hele şu Cha Ji-heon a bakın ya allahım ben bu çocuğa bittim bu arada hepsinin tipi komik çıkmış :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder